Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej!

Har lagt till musik på ett stycke och dragit ner ljudet där. Men fastän att jag har dragit ner det blåa "ljudstrecket" i botten så hör man ändå konversationen klart och tydligt. Någon som vet vad som är fel? Detta har hänt innan också. Det enda man kan göra för att få helt tyst på stycket, är att klicka på "mute" till höger men då stängs ju hela judet av. Inte bara där jag vill.

Vänligen

Anders

Posted

"Blåa ljudstrecket"?? Menar du den vågräta linjen på "ljudlinjen"? Det är iinte så att du i så fall har råkat vara inne i ljudbalansläge och bara dragit ljudet åt vänster?

Posted

Nej!

Det kommer mitt i en film. Jag kan vara mitt inne i en film när det händer. Ett

par rutor tillbaksvar det inga problem, men så rätt som det är går det inte att ta ner ljudet. Ibland är det precis som om "blå linjen" inte fattar... Om man

"tar tag" i den med musen och liksom drar den upp och ner ett par gånger så försvinner ljudet. Men det har jag inte lyckats med nu. Finns det något annat sätt att på ett enda klipp helt "mute"?

Anders

Posted

Mysko! Men, hur är det om du klickar på högtalaren till höger på den lilla väskan? Då får du ju upp några volymreglage. Har du testat att dra dom lite upp och ner?

För övrigt har jag inga bra idéer. Att installera om hela programmet brukar ju kunna hjälpa ibland.