peegee Postad 29 november 2005 Postad 29 november 2005 Jag har precis installerat min dv kamera och Pinnacle Studios 9. Allt har fungerat utmärkt, datorn har hittat min kamera och allt sånt. Men när jag öppnar Pinnacle för att hämta data från min kamera så får jag upp följande meddelande nedan: Vad kan vara fel? Jag följde instruktionerna och ställde in DV formatet i pinnacle men det fungerar fortfarande inte! 0 Citera
wääuu Postad 29 november 2005 Postad 29 november 2005 har du kameran på playläge? har ingen erfarenhet av pinacle alls men ja äh vet inte lycka till 0 Citera
Black Star Postad 30 november 2005 Postad 30 november 2005 USB funkar inte i pinnacle. Du måste använda Firewire! 0 Citera
alleballe88 Postad 2 december 2005 Postad 2 december 2005 Du ska bara klicka ok, och sen ta start capture, så ska det funka.. iaf vad jag minns, jag fick också upp ett sånt där felmedelande, men jag klickade bara ok, och sen startade jag capture, men nu har jag bytt upp mig till Vegas 6.0 istället, som jag trivs väldigt, väldigt bra med :) //Alex 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.