Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Man tycks inte kunna ha kortare klipp än ca. en sekund ljud, då försvinner det helt. Har provat på flera datorer och samma problem uppstår. Andra som använt programmet har beskrivit samma problem.

Är det bara jag eller är det tämligen allvarligt fel för så pass dyr mjukvara?

Postad

Jag har lagt en .wav som är 6 frames lång och en som är 2 frames lång och båda fungerar utmärkt i Premiere Pro 1.5. Filerna jag provar med är .wav - 16bit/48Khz.

Vad provar du med för ljud (.wav, .mp3, etc) och vilken version av Premiere har du?

Postad

Hmm.

I mitt Premiere blir det ju inte så men jag är ganska erfaren av att det är saker på vissa datorer som inte är på andra. Mina effekter i film funkar inte på ena datorn men på den andra och båda är lika bra. Det är ganska jobbiga problem...

Postad

[citat=Rogge]vilken version av Premiere har du?[/citat]

Senaste.

" Mina effekter i film funkar inte på ena datorn men på den andra och båda är lika bra. Det är ganska jobbiga problem..."

Kanske kan ha med prestandan på datorerna att göra? Hmm, ska nog testa Premiere-versionen som de har i ena redigeringsrummet och se om det har med ren datorprestanda att göra.

Postad

[citat=jediropet]Mina effekter i film funkar inte på ena datorn men på den andra och båda är lika bra. Det är ganska jobbiga problem...[/citat]

Förmodligen beror det på att du inte har samma plug-ins installerade på båda datorerna.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...