Jump to content

Recommended Posts

Posted

Man tycks inte kunna ha kortare klipp än ca. en sekund ljud, då försvinner det helt. Har provat på flera datorer och samma problem uppstår. Andra som använt programmet har beskrivit samma problem.

Är det bara jag eller är det tämligen allvarligt fel för så pass dyr mjukvara?

Posted

Jag har lagt en .wav som är 6 frames lång och en som är 2 frames lång och båda fungerar utmärkt i Premiere Pro 1.5. Filerna jag provar med är .wav - 16bit/48Khz.

Vad provar du med för ljud (.wav, .mp3, etc) och vilken version av Premiere har du?

Posted

Hmm.

I mitt Premiere blir det ju inte så men jag är ganska erfaren av att det är saker på vissa datorer som inte är på andra. Mina effekter i film funkar inte på ena datorn men på den andra och båda är lika bra. Det är ganska jobbiga problem...

Posted

[citat=Rogge]vilken version av Premiere har du?[/citat]

Senaste.

" Mina effekter i film funkar inte på ena datorn men på den andra och båda är lika bra. Det är ganska jobbiga problem..."

Kanske kan ha med prestandan på datorerna att göra? Hmm, ska nog testa Premiere-versionen som de har i ena redigeringsrummet och se om det har med ren datorprestanda att göra.

Posted

[citat=jediropet]Mina effekter i film funkar inte på ena datorn men på den andra och båda är lika bra. Det är ganska jobbiga problem...[/citat]

Förmodligen beror det på att du inte har samma plug-ins installerade på båda datorerna.