frehåk Postad 9 november 2005 Postad 9 november 2005 Tjenare! Gör en reklamfilm med jultema. Vill ha en effekt när tex. texter kommer fram och annat. Effekten ska se ut som typ sjärnfall/snöfall som glitter som far förbi. Hur gör jag det? Har Premiere 1.5 och After Effekts 6.0 men behärskar inte det programmet ännu! Kan jag göra denna effekt? Hur? /F. 0 Citera
pinto Postad 10 november 2005 Postad 10 november 2005 här har du en bra länk det är till 6.5 ,, men det ska gå lika bra,, det är på snö... http://www.wrigleyvideo.com/videotutorial/tutdes_makesnow.htm lycka till:) 0 Citera
frehåk Postad 11 november 2005 Författare Postad 11 november 2005 Tack för hjälpen men jag är mer ute effter en effekt som ger ett glitterregn! Hur gör man? /F. 0 Citera
pinto Postad 11 november 2005 Postad 11 november 2005 jag vet inte,, men det går alltid o testa sig fram :) Du kan ju testa att göra glittret själv och sen sätta keyfram på det i premiere,,, men jag tror det finns lättare sätt i after effects. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.