jediropet Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Hallå! Jag vill hitta något gratisprogram som inte är ett demo som gör as-fräcka förtexter. Sådana där 3D. Jag vet ett program som heter Blufftitler men det finns bara som demo och när man sparar så står det demo! Är det någon som vet det? /David Carbe 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Tror det redan har diskuterats ett sånt här program som är gratis på forumet. Använd sökfunktionen eller leta. Jag tänker inte hitta det åt dig men jag vet att det finns. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jediropet Posted November 3, 2005 Author Share Posted November 3, 2005 [citat=lilla_farbrorn]Tror det redan har diskuterats ett sånt här program som är gratis på forumet. Använd sökfunktionen eller leta. Jag tänker inte hitta det åt dig men jag vet att det finns.[/citat]¨ Men jag har sökt i evigheter. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neolit Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 Jag ser inga som helst problem med att visa för killen vad det är för program om man vet, istället för att hänvisa hela tiden till sökmotorn. Jag fattar inte riktigt meningen med det här forumet om inte vi diskuterar om och om igen, även om det kan komma upp precis samm fråga. Ps. Ulead cool 3d är ett program från Ulead, kostar inte så mycket. Men som jag förstod så ville du ha en gratis. I alla fall http://www.ulead.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted November 5, 2005 Share Posted November 5, 2005 Varför jag oftar hänvisar till sökfuntionen är för att jag tycker att det är lite nonchalant att inte orka leta själv om man vill ha något. Men nu sa Jediropet att han sökt i evigheter och inte hittat något, då kan man ge honom länken imo. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jediropet Posted November 8, 2005 Author Share Posted November 8, 2005 Så ni visste inga adresser då eller? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts