Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hmmm en tråd om beck... sen såg jag att den var snart ett år gammal... hehe...

Att beck skulle dö? nja... dom skulle ju kunna ha kvar namnet om dottern tog över i bästa 24-stil;) tänk... efter "sista filmen" så kan dom ju dra igång nästa med värsta hämnd-temat:D

kom på efter att jag läste gorses inlägg igen nu efter ett år... Thriller: En Grym Film, då? såg den häromdagen och det är ju synd att den inte lyfts fram på samma vis idag som Mannen på Taket. Det är starkt misstänkt att tarantino dragit flera inspirationer från den rullen. Fasst porr-inklippen är ju inte så politiskt korrekta men nu när Nyfiken-filmerna finns på DVD i vart och vartannat hörn så borde ju Thriller-dvd'n marknadsföras lite bättre. Jag snubblade över den av misstag i en dylik "skräpfilmsdvdinternetbutik".

Men mitt tycke kvarstår ändå... Beck är ett koncept som dom försummat totalt och vattnat ur för mycket.

Postad
kom på efter att jag läste gorses inlägg igen nu efter ett år... Thriller: En Grym Film, då? såg den häromdagen och det är ju synd att den inte lyfts fram på samma vis idag som Mannen på Taket. Det är starkt misstänkt att tarantino dragit flera inspirationer från den rullen. Fasst porr-inklippen är ju inte så politiskt korrekta men nu när Nyfiken-filmerna finns på DVD i vart och vartannat hörn så borde ju Thriller-dvd'n marknadsföras lite bättre. Jag snubblade över den av misstag i en dylik "skräpfilmsdvdinternetbutik".

Som jag väntade på Synapse släppet på den rullen. Jag laddade faktiskt hem den, först som Xvid, sen som DVDR innan mitt ex äntligen landade på hallmattan. Den är ju väldigt mytomspunnen, och jag hade faktiskt aldrig sett den innan DVD-släppet. Men jag blev inte besviken.

Tarantino har väl mer eller mindre sagt rakt ut att han baserade Daryl Hannahs roll i "Kill Bill" på Frigga (Christina Lindberg)?

Porrinklippen är rätt tacky, och tillför inget till storyn. Men Svensk synd sålde väl på den tiden, antar att det var därför han körde dom insticken. Han har ju iofs släppt en porr-thriller, "Breaking Point". Finns ett nytt släpp från Synapse nu dock, där man kan välja att inte spela porrinsticken (eller om dom var borttagna helt, minns inte).

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...