sound_front Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 Inget nytt! men om nån missat de så måste man bara kolla in det! finns mycket intressanta saker! å nostalgi! men æven en hel del att dø av skratt åt! kolla bara in Bengt i Hajk! nær han tappar avokado kærnan! =) Nøje åt folket! =) http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=29768 0 Quote
qwertyunion Posted November 2, 2005 Posted November 2, 2005 tack och yack på dig. Det vet jag inte men jag ska kontakta föreningen om jag hinner.... 0 Quote
sound_front Posted November 3, 2005 Author Posted November 3, 2005 [citat=qwertyunion]tack och yack på dig. Det vet jag inte men jag ska kontakta föreningen om jag hinner....[/citat] What? 0 Quote
Anhool Posted November 3, 2005 Posted November 3, 2005 Jag har kommit på svaret på alla qwertyunions kryptiska inlägg! Han tar en bok, blundar, pekar någonstans i den och sen skriver han meningen han pekade på. För hur annars kan man komma på så skumma saker? 0 Quote
sound_front Posted November 3, 2005 Author Posted November 3, 2005 [citat=Anhool]Jag har kommit på svaret på alla qwertyunions kryptiska inlägg! Han tar en bok, blundar, pekar någonstans i den och sen skriver han meningen han pekade på. För hur annars kan man komma på så skumma saker?[/citat] Hehe! ja tror han kør med fel codec! kommer ut helt fel! hehehe 0 Quote
Recommended Posts