sound_front Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Inget nytt! men om nån missat de så måste man bara kolla in det! finns mycket intressanta saker! å nostalgi! men æven en hel del att dø av skratt åt! kolla bara in Bengt i Hajk! nær han tappar avokado kærnan! =) Nøje åt folket! =) http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=29768 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwertyunion Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 tack och yack på dig. Det vet jag inte men jag ska kontakta föreningen om jag hinner.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted November 3, 2005 Author Share Posted November 3, 2005 [citat=qwertyunion]tack och yack på dig. Det vet jag inte men jag ska kontakta föreningen om jag hinner....[/citat] What? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted November 3, 2005 Share Posted November 3, 2005 Jag har kommit på svaret på alla qwertyunions kryptiska inlägg! Han tar en bok, blundar, pekar någonstans i den och sen skriver han meningen han pekade på. För hur annars kan man komma på så skumma saker? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted November 3, 2005 Author Share Posted November 3, 2005 [citat=Anhool]Jag har kommit på svaret på alla qwertyunions kryptiska inlägg! Han tar en bok, blundar, pekar någonstans i den och sen skriver han meningen han pekade på. För hur annars kan man komma på så skumma saker?[/citat] Hehe! ja tror han kør med fel codec! kommer ut helt fel! hehehe 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts