Fsson Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Tjena! Jag undrar om det är ngn som vet vilket program man använder när man spelar in vad som händer på skärmen samtidigt som man kan prata till? Ni vet så att man kan göra sina egna utbildningsfilmer! Tacksam för svar Mvh Fredrik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 om du springer in i närmaste tidningskiosk så ska det finnas en tidning på engelska har jag för mig, där man får med en fullversion av ett sådant program... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas T Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 sök på "screen recorder" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McWolfe Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Ett program som är riktigt bra är Camtasia Studio. Går för c.a 300 dollar. McWolfe 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts