hankie Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Hej alla på voodoofilm, jag har precis köpt en vx2000, och ska efterhand köpa till lite tillbehör. Först ut är ett nytt batteri. Har kollat runt och man kan ju få tag på både sony och andra märken som är billigare. Kan man ladda dom genom kameran eller behöver man en separat laddare? Tycker ni att man ska hålla sig till sony eller är andra märken lika bra? Tack för svar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas T Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 ´Håller man sig till "originalet" är det riskfriare men det finns utmärkta oberoende tillverkare och säkert skit också.Själv har har jag ett Hähnelbatteri som jag är nöjd med.Sony har ju konceptet med att batteriet laddas i kameran.Tycker man det är oflexibelt finns det också fristående laddare för den som vill fortsätta filma med utbytesbatteriet medans det andra laddas. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankie Posted October 6, 2005 Author Share Posted October 6, 2005 Det låter ju trevligt. har du några förslag på ställen man kan vända sig till? är Scandinavianphoto och Cyberphoto de enda ställena med låga priser? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas T Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Kolla även Cláes Ohlson även om deras sortiment är ganska litet men Kjell&Company(även internetbutik) har ett stort sortiment. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts