Neo Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Jag undrar, ifall någon har sett den s.k "spännande thriller-drama serien" Medecinmannen på tv 4. Själv tycker jag att de borde använda film istället för video. Och att den är lite.....konstig 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clown Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Jag har bara sett små bitar av avsnittet som gick idag och det jag såg gav då inte mig mersmak. Så uselt skådespeleri och så förutsägbart... Men som sagt så såg jag bara små bitar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam88 Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Detta var något i min smak :) Hur kan TV4 lägga ned pengar på att visa sådan skit som just denna serie? Och inte tala om kommisionen, samma sak där... Som ovanstående talare håller jag med om att det är förutsägbart och uselt skådespeleri. och då inte tala om hur kass regin är. eller var. Jag tycker att Kjell Sundvall bara blir sämmre och sämre. Han som var så lovande med tex. Jägarna, Grabben i Graven bredvid och några Beck filmer... Sen kommer han och gör fjasko med Hotet och nu med den här serien. Vad har det tagit åt människan?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancedanne Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Serien är ett skämt, själva bilden är ju hur ful som helst, ingen känsla alls. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts