ymmit Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Hej...Jag har skrivit ett manus som inte riktigt är klar än. Men nästan. Jag lägger bara ut det för det är mitt första manus å jag undrar om det är nåt jag kan göra bättre å förbrätta. Här är länken iaf. Gå längst ner till Sidan å tryck på Free. Sedan går du längst ner till sidan igen. Väntar n¨ågra sekunder sedan trycker du på "Download Manus till 119 Sek" http://rapidshare.de/files/5522000/manus_till_119_Sek.wps.html 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Annars så kan du ju bara bifoga textfilen istället ;) Ska ladda ner och kolla på det. EDIT: Men vad är det för konstigt format? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted September 25, 2005 Author Share Posted September 25, 2005 wps format är de. Något konstigt word format hehe... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanyaelX Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 WPS är Works Wordprocessing filformat... använd RTF då det är platformsoberoende och kan öppnas av allt från Word, StarOffice, OpenOffice, LaTeX och Word Perfect.... Chris 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted September 26, 2005 Author Share Posted September 26, 2005 Går de läsa då? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vetgirig Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 [citat=ymmit]Går de läsa då?[/citat] Självklart kan alla ordbehandlare klara av att läsa filer i .rtf format. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts