giulietta masina Postad 20 september 2005 Postad 20 september 2005 [citat=TDA]Vad är det då? Om man nu vill göra experiment-eller-konstfilm så kan man väl strunta helt i detta inlägg.[/citat]Dokumentärfilm? 0 Citera
TDA Postad 21 september 2005 Postad 21 september 2005 [citat=giulietta masina][citat=TDA]Vad är det då? Om man nu vill göra experiment-eller-konstfilm så kan man väl strunta helt i detta inlägg.[/citat]Dokumentärfilm?[/citat] Det är ju sant förstås. Jag förstår bara inte syftet med dina frågor. Om du nu inte vill skriva drama eller följa den sk "amerikanska modellen" varför kommentera inlägget. Eller vill du ha en liknande lista för dokumentärfilm? 0 Citera
giulietta masina Postad 22 september 2005 Postad 22 september 2005 [citat=TDA]Det är ju sant förstås. Jag förstår bara inte syftet med dina frågor. Om du nu inte vill skriva drama eller följa den sk "amerikanska modellen" varför kommentera inlägget. Eller vill du ha en liknande lista för dokumentärfilm?[/citat]Ja, det vore rätt intressant. Jag tror inte jag har sett något sådant någonsin faktiskt. Men nu har ju Filmhusets bibliotek återinvigts, så kanske man kan ta en tur dit och se efter. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.