Kenjin Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Hejsan nu kan ni kolla in en av våra tidigare filmer på: http://www.crazybrothers.org/dog%20fear%20filmen.htm //Mathias "CrazyBrothers" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Hade lite svårt att höra vad dom sa. Vissa sekvenser var lite suddiga så man hade svårt att se och förstå vad som hände. Men den var hyffsat bra i alla fall. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogola Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 lite suddigt o man behövde höja ljudet ibland, speciellt då tjejen pratade. suddet gjorde att det kanske inte riktigt blev en flytande berättelse utan att sagan blev lite stoppad och då behövde man tänka "jamen vart är jag nu då" men de va fantastiska "leranimationer". 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David regi. Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Jag förstod knappt vad som visades i bilderna då dem var ovanligt suddiga. Kanske var det er avsikt då det är er "krydda" till handlingen? (Lite grovt och smutsigt.) Kanske är det svårt att animera med manuell skärpa etc? Kul idé iaf - I like animated movies. Förresten gillar jag er sida och det mesta innehållet där. Ni verkar som ett par intressanta bröder. :) Vilken generation tillhör ni? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenjin Posted September 26, 2005 Author Share Posted September 26, 2005 Det har faktiskt en funktion att det är "suddigt", det är en del av berättar elementet ;-)..... Kul att du gillade våran sida.... We are on the new generation!.... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts