tomasz1985 Posted September 14, 2005 Share Posted September 14, 2005 Någon som såg det programmet på 1an idag? Han är ju sjukt annorlunda och rolig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Jo, jag är välbekant med Lars von Trier. Det började med att jag läst en intervju-bok med honom, av Stig Björkman. Det kanske gäller flera av er, men för min del säger jag att det är kusligt hur stora likheter det är mellan mig och honom! När jag såg på intervjun var jag hela tiden ett steg före det som sades av honom - som om jag hade skrivit manuset på vad han skulle svara! Vi har samma fobier, samma livsfilosofi, vi gör eller VILL göra filmer av samma anledning, båda föredrar vi en nästan obehaglig ärlighet framför lögner etc. etc. etc. Nån mer här som kände sig som Lars von Triers dubbelgångare? Av hans filmer har jag enbart sett Breaking the Waves, Dogville, Epidemic och Idioterna. Bör nog inte nämna att jag endast gillade de två förstnämnda. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clown Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 [citat=final_cut]Jo, jag är välbekant med Lars von Trier. Det började med att jag läst en intervju-bok med honom, av Stig Björkman. Det kanske gäller flera av er, men för min del säger jag att det är kusligt hur stora likheter det är mellan mig och honom! När jag såg på intervjun var jag hela tiden ett steg före det som sades av honom - som om jag hade skrivit manuset på vad han skulle svara! Vi har samma fobier, samma livsfilosofi, vi gör eller VILL göra filmer av samma anledning, båda föredrar vi en nästan obehaglig ärlighet framför lögner etc. etc. etc. Nån mer här som kände sig som Lars von Triers dubbelgångare? Av hans filmer har jag enbart sett Breaking the Waves, Dogville, Epidemic och Idioterna. Bör nog inte nämna att jag endast gillade de två förstnämnda.[/citat] Du kanske är Lars von Trier och är här på forumet för att ge stöd och hjälp :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts