bondesson Posted September 13, 2005 Posted September 13, 2005 Tja! Någon som skall vara med på frame 2005 i kungälv 30sep-2okt? eller som ska dit och kolla iaf? Jag fick mitt brev igår. jag är med =) 0 Quote
Lasse_laser Posted September 13, 2005 Posted September 13, 2005 Är det i Kungälv? Tja, isåfall kanske jag kommer och tittar (bor där ändå). Var nånstans i Kungälv är det? 0 Quote
holyman Posted September 14, 2005 Posted September 14, 2005 Hej hej. Vi gjorde en film under 2 tema veckor i skolan som skall vara med. 0 Quote
sir_flint Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Jag kommer dit, men har tyvärr ingen film med mig då jag inte vill pressa igenom kommande manus bara för att få med den på Frame. Ska dock träffa lite filmpolare där, så om inget går fel så är jag med under festivalen. Ses där. /Roger Öberg 0 Quote
bondesson Posted October 1, 2005 Author Posted October 1, 2005 oj hade glömt av tråden =P nu e vi mitt i festivalen. Mina filmer visades imorse. Blev mycket bra =) ska in ikväll igen och kolla på dom barnförbjudna filmerna! Sen så blir de ju Prisutdelningen imon också, den får man inte missa. //Marcus 0 Quote
Recommended Posts