tomasz1985 Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Jag såg precis "Crash" och den var grymt bra. Jag hade höga förväntningar efter att ha sett trailern ett antal gånger samtidigt som jag hade lite svårt att tro att jag skulle gilla en film med så många karaktärer. Filmen berörde mig starkt och har ett av dem mest kraftfulla slut jag sett. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancedanne Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Ser verkligen fram emot att se den, hört mycket bra kritik. Dock väntar jag tills dvdn, ingen bio film direkt =O 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 jag och flickan såg den igår och tyckte också den var bra som fan, vad menar du tomas, med att slutet var kraftfullt? för mig var slutet väldigt utdraget och det var ju olika slut för varje karaktär. Det vi båda två störde oss på var skärpedjupet som ibland var så kort att bilden, och karaktären som skulle uppmärksammas, var ur fokus. Först tänkte jag att det var någon sorts stildrag, men nej, det såg bara ut som ett klantjobb. synd för en annars mkt bra film. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz1985 Posted September 25, 2005 Author Share Posted September 25, 2005 Jo jag tyckte att slutet (avtoningen) var kraftfullt när man fick se alla huvudkaraktärer i deras olika situationer. Bilden av den tatuerade latinon som tittar ut genom sitt fönster och ser ut att vara upprörd samtidigt som han önskar världen vore bättre är ovärdelig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 okej, det där med oskärpan då, märkte du den? det kan ju ha varit nåt vajsing med bions projektor. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz1985 Posted September 25, 2005 Author Share Posted September 25, 2005 Nej det gjorde jag faktiskt inte måste jag säga dig. Lite otroligt att det klantats flera gånger under inspelningen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts