Gå till innehåll

Crash


tomasz1985

Recommended Posts

Jag såg precis "Crash" och den var grymt bra. Jag hade höga förväntningar efter att ha sett trailern ett antal gånger samtidigt som jag hade lite svårt att tro att jag skulle gilla en film med så många karaktärer. Filmen berörde mig starkt och har ett av dem mest kraftfulla slut jag sett.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

jag och flickan såg den igår och tyckte också den var bra som fan, vad menar du tomas, med att slutet var kraftfullt? för mig var slutet väldigt utdraget och det var ju olika slut för varje karaktär. Det vi båda två störde oss på var skärpedjupet som ibland var så kort att bilden, och karaktären som skulle uppmärksammas, var ur fokus. Först tänkte jag att det var någon sorts stildrag, men nej, det såg bara ut som ett klantjobb.

 

synd för en annars mkt bra film.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo jag tyckte att slutet (avtoningen) var kraftfullt när man fick se alla huvudkaraktärer i deras olika situationer. Bilden av den tatuerade latinon som tittar ut genom sitt fönster och ser ut att vara upprörd samtidigt som han önskar världen vore bättre är ovärdelig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...