Wallin Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Hej, om jag vill söka regi-jobbet för filmen "Jonathan Strange & Mr. Norrell" som produceras av New Line Cinema, vem på företaget tar jag kontakt med? Vad gör jag för att de ska lägga märke till mig? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam88 Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Du får det nog tufft... ;) Har inget direkt svar, men är osäker om det fungerar så... Liskom: "Hej! Jag skulle vilja regissera den och den filmen." Arbetsprover måste du garanterat lämna kan jag tro... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 Skriv ihop ett brev och förklara att du är en svensk grabb som gillar boken, gjort några amatörfilmer (antar jag) och gärna ger dig på något längre. Adressera till "ATT: HSB, New Line Cinema". Lycka till... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallin Posted September 7, 2005 Author Share Posted September 7, 2005 Haha, jag skrev inlägget mer som någon sorts ironisk skröna.. är lite allmänt borta idag och ville se hur många "idiot" som skulle stå i svaren. Hittills noll, märkligt ;) Menne.. jo, svårt för att inte säga omöjligt är det ju. Jag vill bara inte att en så utmärkt bok slaktas på bioduken av något pucko till regissör som bara är ute efter pengar och inte har läst boken ens en gång. Nån mer som läst boken och har åsikter om att valet av manusförfattare föll på Christopher Hampton? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts