ungfilmare Posted June 8, 2003 Share Posted June 8, 2003 hahaha.. fy fan,, jag måste avreagera mig. jag har suttit konstant i fyra timmar för att redigera semesterbilderna från Sydafrika i våras.. och så när jag tankat upp allt genom att sitta och sovra i 6 timmars film, när allt är klart poch efter ytterligare en timmes redigering, kommer jag på att ljudet på allt är borta. hjahaha, visst är det fantastiskt! nu måste jag börja om från scratch. tänkte bara dela med mig! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schönis Posted June 8, 2003 Share Posted June 8, 2003 den som väntar på nåt gott vänta aldrig för länmge..... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c4kristoffer Posted June 8, 2003 Share Posted June 8, 2003 Har hänt mig en gång, men då var det bara 15 minuters film. Förresten, ungfilmare: Hur i allsindar får du plats med 6 timmars film i datorn? Hur stor hårddisk har du? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadulet Posted June 8, 2003 Share Posted June 8, 2003 hehe batcha 6 timmar okomprimerat rakt in i disken sörrö ungfilmare: nästa gång, kryssa för audio när du tankar in ;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schönis Posted June 9, 2003 Share Posted June 9, 2003 Jag tror nog inte han glömmer trycka in Audio nästa gång :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilmare Posted June 12, 2003 Author Share Posted June 12, 2003 hejhej igen nää, jag glömmer a-l-d-r-i-g kryssa i audio igen nu är iaf filmen kvar.. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traxx Posted July 2, 2003 Share Posted July 2, 2003 Finns det ingen batchlista i Premier där man kan korrigerar sånt där manuellt innan man tankar in? Måste man verkligen göra om det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts