frehåk Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Hej! Har ett problem som jag hoppas någon där ute kan svara på! Jag skriver en text i photoshop och importerar den till premiere pro 1.0. I photoshop ser texten skarp och snygg ut men i premiuere blir den kantig och ful, Varför undrar jag!? Det konstiga är att ibland när jag renderat filmen med texten i så är den skarp och vuissa gånger är den kantig. Mycket irriterande och jag vet inte vad det beror på. Har försökt att koimma på felet men ej lyckats! /F. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayame Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Har du samma upplösning på photoshop bilden som på filmen? Om det är PAL-DV så är det 720x576 tror jag. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frehåk Posted August 26, 2005 Author Share Posted August 26, 2005 Nej, men det kanske man borde ha. Ska testa, återkommer! /F. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frehåk Posted August 26, 2005 Author Share Posted August 26, 2005 Där hade vi felet! Tackar! /F. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayame Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Kul att man kunde vara till hjälp =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts