schönis Posted June 2, 2003 Posted June 2, 2003 Smällare i replika vapen var en väldigt bra idée. testade det igår. men det var en nackdel... det var att när man filmade så kom det ök från stubinen. Hur kan man göra för att få bort röken???? 0 Quote
PeeWee Posted September 23, 2003 Posted September 23, 2003 Det bästa i mitt tycke är att inte skjuta på "riktigt" med vapnen, utan lägga på mynningsflammor, rök och tomhylsor med AlamDV2 i efterhand. Det progget kostar inte särskilt mycket, och är definitivt värt det! (Bry dig inte om att försöka ladda hem det och leta efter serial keys på nätet, du behöver registrera din key på deras hemsida för att få tillg¨ng till de plug-insen du behöver.) En annan fördel är att du slipper rengöra dina vapen efteråt... =) 0 Quote
schönis Posted September 23, 2003 Author Posted September 23, 2003 Hallå.... jag har alamdv2 och tycker det är ett riktig B program...... men men mina åsokter... men man får jju inte samma effekt som på riktigt.... Riktigt e bäst o ser verkligast ut.... 0 Quote
blejd Posted October 1, 2003 Posted October 1, 2003 mynningsflammor i alamdv är riktigt bra.. vissa saker är bra andra bättre i det progget. Men det är inte programmet det är fel på utan många mindre bra plugins. 0 Quote
schönis Posted October 1, 2003 Author Posted October 1, 2003 Hallå... ja det är klart..... muzzels i det porgrammet e helt ok...... men det Blir mycket bättre i verkligheten..... FRäckare så att säga-..... ingen som har tips???? 0 Quote
Dildo Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 vart kan man köpa det programet!!! Jag har länge undrat hur f-n man gör för å få verklighets trogna myningsflammor å ljud,,,smällare! men det innebär la ett skott åt gången? finns det inga bra realistiska knallpulver vapen?? 0 Quote
Jawo Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 [citat=Dildo]vart kan man köpa det programet!!! [/citat] Finns inte längre att köpa, har ersatts med Effectlabs (som är myycket bättre). Finns på fxhome.com 0 Quote
Recommended Posts