swempa Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Går det att göra så att en text blinkar i Vegas? Jag är inte så där jättebra på att hitta snygga/bra/coola plugins! Kan någon tipsa mig??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Hur menar du blinka? Vill du bara att det ska blinka så är det ju bara att lägga in flera texter med samma innehåll som kommer efter varandra. Med mellan rum mellan dem. Då blinkar det! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 eller animera opacityn 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swempa Posted August 5, 2005 Author Share Posted August 5, 2005 [citat=ash]eller animera opacityn[/citat] Men hur animerar jag?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomgrejs Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 du kan endera gå in i media generators och klick apå credit roll. där finns färdiga blinkande texter. men det gå rinte att ändra så mycket på dom. annars kan du animera, dvs ställa in själv hur genomskinligheten ska vara i ett klipp. och få det att blinka. eller som jag ser det lättaste. bara ta texten som ska blinka och kopiera den med ctrl+c. och sen kpopier ain den efter varandra i tidsloinjen. så får du massa likadana textremsor efter varandra, med lite mellanrumm så blinkar det. alternativt. dra ut hela textremsan och trycka på "s" så vegas splittar upp klippet i mindre delar som du kan dra och flytta så du får mellanrum. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts