Anhool Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Idag såg jag 28 Days Later. Har inte orkat se den när den gick på Canal+ men iallafall så störde min snälla kompis mig när Jim och dom två tjejerna (har redan glömt vad deras namn var...Den unga hette Hannah tror jag och den äldre något skumt) blev nerslagna och soldaterna började vara "stygga" mot dom. Vad var det om egentligen? Trodde dom att de blivit infekterade? Jag har inte möjlighet att se om den så det vore fint om någon kunde reda ut detta. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 [citat=Anhool]Idag såg jag 28 Days Later. Har inte orkat se den när den gick på Canal+ men iallafall så störde min snälla kompis mig när Jim och dom två tjejerna (har redan glömt vad deras namn var...Den unga hette Hannah tror jag och den äldre något skumt) blev nerslagna och soldaterna började vara "stygga" mot dom. Vad var det om egentligen? Trodde dom att de blivit infekterade? Jag har inte möjlighet att se om den så det vore fint om någon kunde reda ut detta.[/citat] De vill ha sex med dem! Rättare sagt våldta dem! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted August 3, 2005 Author Share Posted August 3, 2005 Jo tjejerna, ja det förstod jag men Jim då? Fick han inte ett erbjudande att få vara med i deras lilla grupp? Avböjde han då eller? Och då skulle han bli avrättad? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 I princip ja! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 Okej. Tack så mycket då. Jag får nog ta och se om den när tillfälle ges. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts