big_evert Postad 22 maj 2003 Postad 22 maj 2003 såg den för första gången igår....jag tycker att den var riktigt jävla bra 0 Citera
big_evert Postad 23 maj 2003 Författare Postad 23 maj 2003 japp...jag får ta och se hans andra filmer också...har sett the shining, eyes wide shut och clockwork orange...alla tre är riktigt bra 0 Citera
Jurgen Postad 7 oktober 2003 Postad 7 oktober 2003 Har bara sett filmen en gång än. Hatade allt med filmen till det kanske var en halvtimma kvar. Efter det kom jag på hur bra filmen hade varit enda från början, helt sjukt. Förstår inte hur man kan göra en så förbannat bra film med så dåligt material. Har så fruktansvärt svårt att förstå varför jag tycker att den är så fruktansvärt bra. :) 0 Citera
big_evert Postad 8 oktober 2003 Författare Postad 8 oktober 2003 I början tycker man att han är ett riktigt svin, men under andra halvan tycker man istället väldigt synd om honom trots att det är han som har ställt till det för sig och skaffat ovänner... 0 Citera
Opus Postad 8 oktober 2003 Postad 8 oktober 2003 Jurgen, vad menar du med "dåligt material" ? I övrigt måste jag säga att det är en överskattad Kubrickfilm och långt ifrån hans bästa enligt mig. Dock en klar fyra, men inte mer :). 0 Citera
Jurgen Postad 8 oktober 2003 Postad 8 oktober 2003 Vet inte riktigt vad jag menar med dåligt material. Men nått menar jag som inte kan utrycka i skrift typ. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.