Burton Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 För tillfället är mitt videoklipp i 440*280 Ska exportera det hela till en fil som ska in på DVD. Vill ha filmen i 16/9 format. Men hur ska jag göra med vilken storlek ska ja välja. Och hur ska proceduren gå till? inställningarna. Felmeddelandet gnäller över att det är olika format på input och output. Tacksam för hjälp 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogge Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 [citat=Burton]Felmeddelandet gnäller över att det är olika format på input och output.[/citat] Därför, se till att formatet på det du stoppar in är samma som det du vill ha ut, dvs 720x576 in. Hur du går tillväga för att ändra beror givetvis på vilket program du använder dig av... ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogola Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Ge datorn en kraftig smäll på sidan, det funkar för mig :D sköja 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts