Broman Postad 17 juli 2005 Postad 17 juli 2005 När jag har lagt ner en film på DVD och ska se den på tv så funkar den inte. Filmen går en sekund sen hänger den sig. Men på datan går den att se. Vad beror detta på? 0 Citera
Rogge Postad 17 juli 2005 Postad 17 juli 2005 [citat=Broman]När jag har lagt ner en film på DVD och ska se den på tv så funkar den inte.[/citat] - Vilket program använder du dig av för att göra DVD'n? - Hur lång är filmen? - Vilken Bit-rate har den? - Fungerar det att bränna andra filmer? - Har du provat att bränna om den på en annan skiva? Om inte, gör det! - Har du provat filmen på en annan stationär DVD-spelare? Om inte, gör det! - Vilket märke är det på DVD-skivorna du använder? - Är det DVD -R, DVD +R eller DVD +RW? 0 Citera
Broman Postad 17 juli 2005 Författare Postad 17 juli 2005 När jag spelar upp filmen med "Windvd" på datorn så funkar den perfekt, så det måste vara dvd-spelaren som inte gillar det jag brännt... Har testat olika skivor men utan resultat. Har brännt både med nero och dvd decrypter. 0 Citera
Black Star Postad 19 juli 2005 Postad 19 juli 2005 Ska testa i pinnacle och se om det funkar då... 0 Citera
Broman Postad 19 juli 2005 Författare Postad 19 juli 2005 [citat=Black Star]Ska testa i pinnacle och se om det funkar då...[/citat] Va??? 0 Citera
Black Star Postad 19 juli 2005 Postad 19 juli 2005 Om det funkar att bränna det i pinnacle, så är ju "Sateliten" räddad. Om du förstår vad jag menar... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.