adbuster Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Har sett DSR-PDX10P namnas nagra ganger i detta forum och blivit nyfiken pa att veta mer om kameran. Nagon (annan) som vill dela med sig av sina erfarenheter, kunskaper? bra resp daligt med kameran, ev problem etc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plf66 Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Jag har skrivit en del om den tidigare i detta forum (tips: sökfunktionen). Vad vill du veta mer än det som skrivits tidigare? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adbuster Posted July 17, 2005 Author Share Posted July 17, 2005 jag har last dina tidigare inlagg, och sokt efter fler genom sokfunktionen. Mer info garna! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plf66 Posted July 17, 2005 Share Posted July 17, 2005 Nyansen på kamerans färg tycker jag är rätt så trevlig, den skriker inte digitalkamera lång väg utan är lite diskret. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adbuster Posted July 18, 2005 Author Share Posted July 18, 2005 Ingen annan som anvant denna kamera och har nagra synpunkter? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts