e93mw Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Nu är min tes bevisad: svensk film handlar bara om sex, död, alkohol och kommunism. :-) http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,664093,00.html 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreeze Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Jag gillade två stycken på den listan: "Jag kan flyga, jag är inte rädd" och "Jag är döden" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 [citat=e93mw]Nu är min tes bevisad: svensk film handlar bara om sex, död, alkohol och kommunism. :-) [/citat] Det där låter ju ändå som ett fint recept till EN film, synd bara att alla dom kategorierna inte finns i samma film plus att filmerna med nått av dom suger...oftast...inte alltid 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts