Black Star Postad 26 juli 2005 Postad 26 juli 2005 Kan du inte lägga ut den på Sprocket i stället... 0 Citera
Broman Postad 27 juli 2005 Postad 27 juli 2005 Han sa att han inte kunde det i ett annat ämne... 0 Citera
Black Star Postad 27 juli 2005 Postad 27 juli 2005 Kan du inte lägga ut den på någon annan sida... ;) 0 Citera
ymmit Postad 31 juli 2005 Författare Postad 31 juli 2005 [citat=Black Star]Kan du inte lägga ut den på någon annan sida... ;)[/citat] Hehe jo bara du säger en sida man kan lägga ut den på :P...Men bli ej förvånad hur fruktansvärd dålig film det är och hur liten jag är hehe. Var ett tag sen jag spelade in den. Plus redigera jag den med Movie Maker...iaf säg en sida då 0 Citera
Broman Postad 31 juli 2005 Postad 31 juli 2005 I Movie Maker?! Din stackare... Hehe. Men det får väl gå. 0 Citera
ymmit Postad 1 augusti 2005 Författare Postad 1 augusti 2005 jo hehe...men jag frågade efter en gratis sida att lägga upp filmerna på...dock att sprocket inte funkar för mig... 0 Citera
crapboot Postad 1 augusti 2005 Postad 1 augusti 2005 Hur stor är filen? Den kan få ligga ett tag på mitt webhotell. Vi använder typ 72% av utrymmet, så för biffig fil kan jag nog inte ta emot just nu. Men det är i alla fall 200 mb ledigt. 0 Citera
ymmit Postad 1 augusti 2005 Författare Postad 1 augusti 2005 [citat=crapboot]Hur stor är filen? Den kan få ligga ett tag på mitt webhotell. Vi använder typ 72% av utrymmet, så för biffig fil kan jag nog inte ta emot just nu. Men det är i alla fall 200 mb ledigt.[/citat] ok. den är bara 12 mb hehe. men va är adressen till sidan då? 0 Citera
crapboot Postad 1 augusti 2005 Postad 1 augusti 2005 Adressen är http://www.crapboot.se, sen får du en underlänk efter det. Men jag måste ladda upp den, så du får nog skicka filen till mig på något vis. Så om du har MSN, adda mig till din lista och skicka filmen. Jag heter så fult som sgdesign_@msn.com där. 0 Citera
ymmit Postad 3 augusti 2005 Författare Postad 3 augusti 2005 http://rapidshare.de/files/3613455/ful.wmv.html haha. ett test. tryck på free vänta ett par sek sen så kommer nerladdningen. Men någon som vet hur länge man kan ha uppe den på sidan? 0 Citera
ymmit Postad 10 augusti 2005 Författare Postad 10 augusti 2005 Hehe. Den är inte särskilt bra. Spelade bara in nåt en dag som jag inte hade någe att göra. Kass kamera å så. Redigera den i Movie Maker så. Här är den... http://rapidshare.de/files/3853317/The_Police_.wmv.html För att se den går du längst ner till sidan och trycker "Free" Sedan går du längst ner till sidan igen och väntar ett par sekunder... Om du ser att de står :Download-Ticket reserved. Please wait ... seconds. Så ska de stå. Efter ett tag kommer de att stå : DOWNLOAD: THE_POLICE_.wmv då är de bara trycka , ta öppna och tanka... 0 Citera
Black Star Postad 12 augusti 2005 Postad 12 augusti 2005 Den var ganska bra! Musiken passade iaf bra till filmen. 0 Citera
Broman Postad 12 augusti 2005 Postad 12 augusti 2005 Bra vinklar och bra musik! Synd bara att det var stativ-vinklar hela tiden... Annars så var den bra! ;) 0 Citera
ymmit Postad 12 augusti 2005 Författare Postad 12 augusti 2005 Hehe jag spelade ju in den sj så man var ju tvungen att ställa kameran någon stans hela tiden. Men stördes man av att de var dålig bild eller? 0 Citera
Broman Postad 12 augusti 2005 Postad 12 augusti 2005 [citat=ymmit]Hehe jag spelade ju in den sj så man var ju tvungen att ställa kameran någon stans hela tiden.[/citat] Jo, jag läste det förut. [citat=ymmit]Men stördes man av att de var dålig bild eller?[/citat] Inget man tänkte på. 0 Citera
ymmit Postad 12 augusti 2005 Författare Postad 12 augusti 2005 Här är en film till. Den spelade jag in samma dag som The Police fast med en kompis. Samma musik men. Redigera den i Movie Maker så de var as svårt att få till skotten bra som ni nog kommer märka. http://rapidshare.de/files/3908598/The_Granat_.wmv.html Hehe och här är ett test vi spela in då med...kunde inte så mycke på den tiden... http://rapidshare.de/files/3909506/slag.wmv.html 0 Citera
Broman Postad 12 augusti 2005 Postad 12 augusti 2005 Tycker att "the police" var bättre än "the granat". Nåt som var bättre i "the granat" var att det var rörliga vinklar. Nåt som var dåligt var att det var slowmotion i hela klippet där han kastade granaten. Det skulle ha börjat just när han kastade den. 0 Citera
Broman Postad 12 augusti 2005 Postad 12 augusti 2005 "Slag" var snyggt. Fast det hade varit bättre om ni hade klippt bort det där i början när du gick och ställde dig. Eller om ni hade tagit snabb-spolning just när han slog. För det såg lite dumt ut när du sprang så fort i början. 0 Citera
ymmit Postad 12 augusti 2005 Författare Postad 12 augusti 2005 och. hur gör man slaymosion och vanligt i samma klipp då. Hade ju trots allt Movie Maker. kan man göra så där. Om man inte kan dET. Hur gör man de då i Vegas? 0 Citera
Broman Postad 13 augusti 2005 Postad 13 augusti 2005 Inte i samma klipp, men om du delar klippet på två och så tar du slow/fast motion på ett av dom. Vegas har jag inte så där vet jag ej. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.