Gå till innehåll

Pinnacle


Riizen

Recommended Posts

Jag har ingen aning, tänker inte ens prova. Men kan du inte konvertera gif:en till tiff eller jpeg? *Det* vet jag i alla fall att jag har provat.

 

Vänta, jag vet svaret: För att Studio 8 suger rejält, såklart! Pinnacle spottar fortfarande ur sig icke-fungerande patchar till ett program som borde fungerat för långt över ett halvår sen.

 

Studio 8 klarar inte det den utger sig för att göra. Kommer aldrig att göra det heller. Om den mot förmodan skulle göra det, så är den i alla fall bara en leksak. En av de bättre leksakerna, kanske, men ändå bara en leksak.

 

Tack för ordet ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Tja, hade det funkat som utlovat hade det varit ett utomordentligt bra nybörjarprogram.

Men det är fortfarande katastrofalt buggigt och instabilt. Efter att ha kämpat med oändligt antal programkrascher och sabbade projekt (dvs Studio totalförstör de projektfiler man suttit och redigerat) kan jag inte annat än hata denna produkt. Om programmet kraschar hela tiden kan det avskräcka vilken entusiastisk nybörjare som helst.

 

Läser man sedan på deras supportforum ser man att folk har problem med att bränna slutresultaten på DVD och mycket annat.

 

I ärlighetens namn skall väl tilläggas att det finns folk i forumet som säger att Studio funkar perfekt, så vad ska man tro...

Den som har tur kanske kan få Studio att funka bra.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...