Rydén Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Hej När man var liten fanns det ju sånadär special vhs kasetter som man kunde sätta in banden från videokameran i. för att sedan kunna kolla på dem i videon. Fins det sådana fast för DV band? Och var kan man köpa sådan isåfall? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbergman Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 Inte för att jag har full koll, men jag har svårt att tänka mig att det finns något motsvarande med tanke på hur det skulle behöva vara konstruerat. Inte heller förstår jag varför du vill ha det. Det är bara att koppla kameran till teven om du vill se det där, och om du vill ha materialet på vhs så är det bara att koppla kameran till videon och spela in. /Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rydén Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 Du har ju så rätt.. tänkte lite konstigt där. Har ju DV-in på kameran så det är ju bara köra ut projektet på dv och visa genom kameran.. Tack för att du gav mig insikt ialafall :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts