Gå till innehåll

EffectLabs


pld

Recommended Posts

[citat=Jawo][citat=Ior]Varför undrar du om ngn har programmet? :)[/citat]

Förmodligen för att kunna fråga den personen om programet är något att ha.[/citat]

Det är ju bara att tanka demot och testa själv, eller? :)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Ior][citat=Jawo][citat=Ior]Varför undrar du om ngn har programmet? :)[/citat]

Förmodligen för att kunna fråga den personen om programet är något att ha.[/citat]

Det är ju bara att tanka demot och testa själv, eller? :)[/citat]

 

Naturligtvis, men han kanske inte visste att det fanns ett demo?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Jawo][citat=Ior][citat=Jawo][citat=Ior]Varför undrar du om ngn har programmet? :)[/citat]

Förmodligen för att kunna fråga den personen om programet är något att ha.[/citat]

Det är ju bara att tanka demot och testa själv, eller? :)[/citat]

 

Naturligtvis, men han kanske inte visste att det fanns ett demo?[/citat]

Ok, jag ger mig!

Visserligen känner han till sidan fxhome.com och det står ganska stort "DEMO" på flera ställen där... :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Men jag har redan laddat ner demot men på det kan man inte spara så ja tänkte köpa det för jag tror att jag kommer att använda det mycket och jag undrar hur man gör. Det är ju så att man ska importera in det man vill fixa i pogrammet och vi säger att jag gör det och gör ett lasersvärd som en kille håller det i. Ska man sedan då spara det och importera in det i det redigeringspogram som man har?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=pld]Men jag har redan laddat ner demot men på det kan man inte spara så ja tänkte köpa det för jag tror att jag kommer att använda det mycket och jag undrar hur man gör. Det är ju så att man ska importera in det man vill fixa i pogrammet och vi säger att jag gör det och gör ett lasersvärd som en kille håller det i. Ska man sedan då spara det och importera in det i det redigeringspogram som man har?[/citat]

Så går det till, ja. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...