Bleckert Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Läste länken Träffas IRL men konstaterade snart att det var på tok förmånga inlägg där så jag statar en ny länk! Tanken som slog mig efter att ha läst de inledande inläggen, var att man kanske kunde ha en filmfestival av lite större klass som voodoofilm ordnar ihop med ev sponsorer och frivilliga (som det borde gå att hitta här)! där får medlemar i forumet ställa upp i olika klasser med sina filmer och visa och tävla. det skulle vara en bra marknadsföringskampanj för sidan och en möjlighet för alla små filmfreaks här att komma ut med sina alster! Dissa eller Hissa idén! /bleckert 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bleckert Posted May 26, 2005 Author Share Posted May 26, 2005 ingen som gillade min idé? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Får man fråga varför just vi, Voodoo Film, ska starta en filmfestival? Varför inte ställa upp i befintliga festivaler? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts