Phil Madison Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Hej! Jag har kopplat en riktig mickrofon in i datorn och vill sedan spela in en typ "berättarröst". Är det någon som vet nåt bra program där jag liksom kan trycka på typ rec, börja snacka, trycka på stop när jag är klar och sen kommer det jag har spelat in som ett ljudspår och jag kan redigera det lite och göra till mp3-fil m.m. Nån som har några tips på olika programm? Behöver verkligen hjälp! tack 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 cool edit pro...gratis och bra! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ringmuskel Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 heter inte Cool edit nå mer heter Adobe Audition och är inte gratis :( men visst kan ju alltid inskaffa de på en kriminela vägen :P haha 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Blom Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Japp, Cool Edit blev uppköpta av Adobe och heter numera Adobe Audition, och varken Cool Edit Pro eller Audition är speciellt gratis. /Rico 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts