Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

första filmen vi gör och vet att vi har gjort många tabbar :)

men vi har lärt oss en massa på att göra denna iaf

Postad

Ni kanske skulle ha rengjort linsen för jag menar hur proffsigt ser det ut med fettfläckar!? Jag tycker att det är en bra idé å så för en fösta film, men finns ju ganska mycke ny kunnat tänka på som bara är rent slarv, t.ex. strängen till pilbågen och att ny har klippt in för mycke vid hugget i trädet. Bara lite tips men den värkar helt ok som första film. Köper gärna ett ex när den är klar ;)

Postad

[citat=horror_jason]Ni kanske skulle ha rengjort linsen för jag menar hur proffsigt ser det ut med fettfläckar!? Jag tycker att det är en bra idé å så för en fösta film, men finns ju ganska mycke ny kunnat tänka på som bara är rent slarv, t.ex. strängen till pilbågen och att ny har klippt in för mycke vid hugget i trädet. Bara lite tips men den värkar helt ok som första film. Köper gärna ett ex när den är klar ;)[/citat]

jo, det är mycket vi har kunnat gjort bättre som man har mäsrkt för sent. men vi har lärt oss massor på våra mistag :D

Postad

Den var väl helt ok.

Bara en sak som jag störde mig på ganska mycket, och det var musiken. Liksom Zelda, Final Fantasy VI, Final Fantasy VIII m.m.

Det blev mer som om jag satt och assosierade (ööö stavning? :P) till olika tv-spel som man spelat under åren. Synd.

Annars ok.

• 1 år senare...
Postad

Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

Grovt ovårdat språk, personangrepp och andra barnsligheter hör inte hemma här.

Mvh _nemo_

Moderator, Voodoo Film forum

Postad
Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

Grovt ovårdat språk, personangrepp och andra barnsligheter hör inte hemma här.

Mvh _nemo_

Moderator, Voodoo Film forum

Moget!, Går ju att framföra negativ kritik på ett lite mognare sätt

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...