Jump to content

Skymningsfolket ( trollfilm )

cempa

Recommended Posts

Ni kanske skulle ha rengjort linsen för jag menar hur proffsigt ser det ut med fettfläckar!? Jag tycker att det är en bra idé å så för en fösta film, men finns ju ganska mycke ny kunnat tänka på som bara är rent slarv, t.ex. strängen till pilbågen och att ny har klippt in för mycke vid hugget i trädet. Bara lite tips men den värkar helt ok som första film. Köper gärna ett ex när den är klar ;)

[citat=horror_jason]Ni kanske skulle ha rengjort linsen för jag menar hur proffsigt ser det ut med fettfläckar!? Jag tycker att det är en bra idé å så för en fösta film, men finns ju ganska mycke ny kunnat tänka på som bara är rent slarv, t.ex. strängen till pilbågen och att ny har klippt in för mycke vid hugget i trädet. Bara lite tips men den värkar helt ok som första film. Köper gärna ett ex när den är klar ;)[/citat]

jo, det är mycket vi har kunnat gjort bättre som man har mäsrkt för sent. men vi har lärt oss massor på våra mistag :D

Den var väl helt ok.

Bara en sak som jag störde mig på ganska mycket, och det var musiken. Liksom Zelda, Final Fantasy VI, Final Fantasy VIII m.m.

Det blev mer som om jag satt och assosierade (ööö stavning? :P) till olika tv-spel som man spelat under åren. Synd.

Annars ok.

• 1 year later...
Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 4 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

Grovt ovårdat språk, personangrepp och andra barnsligheter hör inte hemma här.

Mvh _nemo_

Moderator, Voodoo Film forum

Moget!, Går ju att framföra negativ kritik på ett lite mognare sätt