Stupider...lika a fox Postad 4 maj 2005 Postad 4 maj 2005 Nu är det sommar och kamererna går igång (nåja). Jag och mina kompisar tänkte spela in en film som ska vara enkel och rolig, och jag tog på mig manusrollen. Men det är lättare sagt en gjort, därför frågar jag er om ni har några idéer eller synpunkter. Jag tror ni förstår vilken typ av film jag menar. 0 Citera
damtralla Postad 23 maj 2005 Postad 23 maj 2005 Vad sägs om ett gängn kompisar som bråkar om något. En skitsak.. som vilken ände av ägget man ska slå hål på... Och de uratar i att alla försöker slå ihjäl varandra och jagar varan genom staden. Kan bli kul Lite matrixsparkar och sånt? 0 Citera
Adam88 Postad 23 maj 2005 Postad 23 maj 2005 [citat=damtralla] Och de uratar i att alla försöker slå ihjäl varandra och jagar varan genom staden.?[/citat] Jag vet inte riktigt... Skulle det bli så kul? Fast i och för sig så har jag ingen egen idé.... 0 Citera
Ecketechboy Postad 28 maj 2005 Postad 28 maj 2005 roligt att du ber om synpunkter på ingenting!... Om du ska göra en film på skoj bara så spelar det väl ingen roll va det är för manus egentligen utan det är bara att kötta på! Om du har några spec önskemål vad filmen ska handla om förutom enkel och rolig! Jag kan annars skriva ett lätt roligt manus åt er, hur lång ska den vara? MEn då blire jag som får manusförfattarrollen. vänlig hälsningar... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.