Filip Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 Jag tänkte försöke göra en sån där grej som är med i Indy-filerna när dom reser. Ett rött streck som rör sig över en karta. Finns det nåt enkelt sätt att göra detta på månne?? 0 Quote
Mr.Man Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 Det finns många enkla sätt. Börja med att berätta vilket program du arbetar i.. Sen har frågan dykt upp tidigare, testa sökfunktionen. 0 Quote
Hane Posted April 26, 2005 Posted April 26, 2005 http://www.wrigleyvideo.com/videotutorial/tutdes_handwriting.htm Tekniken som används i denna tutorial kan ju användas för att rita ut sträck på kartor. (Premiere) 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.