woxaz Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 Har spanat in Panasonic's NVGS-75. Tror ni att det är ett bra köp? Är det någon som har och som kan berätta lite? Kanske skicka bilder eller klipp. http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/camcorders/315592/details 0 Quote
Henrik_CanonXM2 Posted April 14, 2005 Posted April 14, 2005 Den här ju 3 ccd:s på 1/6 tum så det är ju bra (men långt ifrån perfekt). Kanske lite låt zoom, beror på vad man ska använda den till 0 Quote
woxaz Posted April 14, 2005 Author Posted April 14, 2005 Jo men det är väl ganska bra för att vara en kamera i den prisklassen eller? 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.