Mew Posted November 2, 2021 Share Posted November 2, 2021 Hej, skulle på ett enkelt sätt vilka skapa effekten talande foton. Ni vet så där så att utklippt haka rör sig. Vet att funktionen fanns i after effect. Men vill helst hitta en app som gör det, men behåller det högupplöst. Jag har testat ifunface som gjorde ok jobb, men bröt ner kvalitén så att sekvensen blev helt obrukbar. det jag gör ska användas till intro för stream media. Har ni några tips? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted November 5, 2021 Share Posted November 5, 2021 Har du provat att googla photo to animation converter eller något liknande? Beklagar att jag ej kan vara mer hjälpsam. För runt ett årtionde såg jag notis om ett program som borde vara vad du efterfrågar, men jag har glömt vad det hette. Och risken är nog stor att det ej finns kvar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiff Joint Productions Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 Hej, Jag använder appen Mug life för att animera ansikten i bilder, i den kan du spara högupplöst. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts