Jump to content

Recommended Posts

Posted

(Har PPro och After Effects)

Någon som vet hur man gör en övergång genom morphning (tror väl att det kallas morphning)?? Alltså en övergång som inte riktigt är en övertoning utan mer att den gamla bilden och den nya flyter in i varandra. Hoppades att det eventuellt skulle finnas någon slags Plugin eller liknande.

Kan bland annat ses i musikvideon "Prominent - Let's Talk It Over" som går ibland på ZTV nu för tiden. Det är väl generellt kanske framförallt musikvideor det brukar användas i.

Posted

Du verkar ju kunna det här med winmorph....när jag trycker på öppna bilder till ett morph prjoekt så händer INGENTING.... Jag har försökt att dra bilden dubbelklicka ..ALLT... help please....å.. förresten.. Jag använder programet inte plug in.

Posted

[citat=Nixxon]Du verkar ju kunna det här med winmorph....när jag trycker på öppna bilder till ett morph prjoekt så händer INGENTING.... Jag har försökt att dra bilden dubbelklicka ..ALLT... help please....å.. förresten.. Jag använder programet inte plug in.[/citat]

Har för mej att det ingår en utförlig guide över hur man gör.

Posted

[citat=Nixxon]tyvärr så hjälper den ej mig....den tar för givet att man klarar att öppna en fil , så den går direkt på hur man morphar ..[/citat]

prova: file/new/morph project