woxaz Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Finns det något annat enkelt specialeffekts program som till exempel AlamDV? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 Ingen som vet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Hmm jag skulle väl säga att Combustions upplägg inte är speciellt svårt att lära sig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 Jag har testat det men fattade tyvärr ingenting. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hane Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 På tal om Combustion, finns här nån som kan förklara vad det är för ett slags program? Är det ungefär som After Effects, och i så fall vad är det för skillnad, för och nackdelar programen i mellan. Börjar känna mig lite begränsad av att bara jobba i Premiere, så gärna lite synpunkter på just dessa två programmen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Kör du med premieré kommer AE kännas väldigt naturligt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts