frippe75 Posted April 7, 2005 Posted April 7, 2005 Hmm... Nybörjare på After Effects.... Jag tycker inte att jag får till greenscreen biten i AE så jag fixar det i Premiere för tillfället... Men till problemet... När jag importerar klipp ifrån premiere som jag hoppas innehåller alpha channels blir det ändå bara svart i AE... Jag har testat att importera och välja olka "interpretations" av materialet... Men ändå svart... På vissa avi filer får jag inte ens en fråga .... Någon som vet något?? 0 Quote
Henrik_CanonXM2 Posted April 16, 2005 Posted April 16, 2005 Är lite osäker på om detta fungerar men du kan ändå testa Högerklicka på klippet i timeline och välj "Blending Mode" och sedan Screen om nu inte detta fungerar så kan du iallafall testa med de andra alternativen 0 Quote
frippe75 Posted April 17, 2005 Author Posted April 17, 2005 Hej Henrik, Tack för svaret men det fungerar tyvärr inte... Någon annan som kan AE? 0 Quote
Recommended Posts