frippe75 Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Hmm... Nybörjare på After Effects.... Jag tycker inte att jag får till greenscreen biten i AE så jag fixar det i Premiere för tillfället... Men till problemet... När jag importerar klipp ifrån premiere som jag hoppas innehåller alpha channels blir det ändå bara svart i AE... Jag har testat att importera och välja olka "interpretations" av materialet... Men ändå svart... På vissa avi filer får jag inte ens en fråga .... Någon som vet något?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik_CanonXM2 Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Är lite osäker på om detta fungerar men du kan ändå testa Högerklicka på klippet i timeline och välj "Blending Mode" och sedan Screen om nu inte detta fungerar så kan du iallafall testa med de andra alternativen 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frippe75 Posted April 17, 2005 Author Share Posted April 17, 2005 Hej Henrik, Tack för svaret men det fungerar tyvärr inte... Någon annan som kan AE? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts