Magnus Posted March 25, 2003 Share Posted March 25, 2003 Undrar hur jag på "billigaste" sätt kan göra "Matrix"åkningar i Z-led. Har någon provar och hur isåfall. Måste jag skaffa 50 dv-kameror eller finns det verkligen något annat sätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmfreak Posted March 25, 2003 Share Posted March 25, 2003 På http://coolmoviefx.tripod.com/asfx2.html visar dom hur man kan göra det utan 40 st stillbildskameror! :bire :birp Link to comment Share on other sites More sharing options...
schönis Posted June 10, 2003 Share Posted June 10, 2003 Det finns även en Plugin till Adobe premiere som är gratis. testade den själv... funka helt utmärkt.. www.creativecow.net kan du ladda hem den på.... det finns även en tutorial på hur man gör. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmy13 Posted June 12, 2003 Share Posted June 12, 2003 Hej! Jag har programmet "magix music & video maker generation 6" som jag laddade ner.Jag undrar hur man får ett intro där det står vad filmen heter och vilka som har gjort den.Och hur man gör åska & blixtar i filmen? Jag vill ha svar fort, tack på förhand! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted June 12, 2003 Share Posted June 12, 2003 Stänger denna tråd då det redan finns en tråd som diskuterar Matrix effekter HÄR Fortsätt gärna diskussionen där. MvH Ronnie Grahn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts