Gå till innehåll

Filmregissör söker ett project.


Nawrasce

Recommended Posts

Hej alla film älskare,

Jag är en utbildad filmskapare sedan 2018. Just nu så skriver jag mina egna manus. 

Men insåg att det tar mer tid än jag hade tänkt mig. Emellanåt så tänkte jag jobba med andra project.

Typ om någon vill förvandla sitt manus till film. Vi kan jobba ihop för att fullgöra det. 

 

Bifogar mitt showreel under,

 

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Var i landet bor du?

Begär du betalt?

Har du provat att erbjuda dina tjänster till närmaste föreningsdrivna lokal-TV-station eller annan filmskaparförening?

Andra ideella föreningar kan ofta relativt lätt få pengar från stiftelser för att genom film nå ut med sitt budskap.

Lycka till med manusskrivandet. Av erfarenhet vet jag att det är jobbigt.

Länk till kommentar
Share on other sites

2020-12-07 at 18:28, ghijohansson skrev:

Var i landet bor du?

Begär du betalt?

Har du provat att erbjuda dina tjänster till närmaste föreningsdrivna lokal-TV-station eller annan filmskaparförening?

Andra ideella föreningar kan ofta relativt lätt få pengar från stiftelser för att genom film nå ut med sitt budskap.

Lycka till med manusskrivandet. Av erfarenhet vet jag att det är jobbigt.

Bor i Malmö, för tillfälligt ingen betalning.

 

Nej, jag är vilse. Studerade i England i tre år, men när jag kom tillbaka till Sverige så vet jag inte var jag ska starta.

Nej, har inte kontaktat någon. Men ska försöka.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej Nawas,

Jag har precis skrivit ett kort film manus. Jag har kontakt med Filmcentrum Syd och Film i Skåne. Om det passar med en kort film så vi kan titta på ett projekt. Sedan skriver jag på ett långfilmsmanus och har storyn klar. Skriver nu berättelsen. Men den kommer ta tid att få klar. Under tiden kan vi se på kortfilmen.  Skicka ett mail till fsjodin@pm.me

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...