benkee Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 hEJ, JAG HAR EN sony DCR-hc20e och jag undrar hur fan jag får in min film till hårddisken? jag har USBsladd och LINKsladd eller vad den heter. Är det nån som vet hur jag får in filmen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Vad har du för program? Har du bara MS MovieMaker så får du batcha (tanka ner) den därifrån. Kan du koppla via FireWire istället så rekomenderar jag det VARMT. Inte använt det nåt att snacka om, men vill minnas det ska vara ganska tydligt utsatt hur du kör CAPTURE därifrån. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerpan Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 [citat=benkee]hEJ, JAG HAR EN sony DCR-hc20e och jag undrar hur fan jag får in min film till hårddisken? jag har USBsladd och LINKsladd eller vad den heter. Är det nån som vet hur jag får in filmen?[/citat] Du måste koppla in den till datorn via firewire IEE1394. USB´n kan bara användas för att föra över bilder och filmklipp från minneskortet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts