Linus And The Frame Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 Jag är mitt upp i att starta och släppa pilotavsnitten till min nya podcast om att skapa och jobba med film i Sverige. Allt från storbudgetfilmer till mindre independent filmer. Med den premissen, vad skulle du vilja höra i en sådan podcast? Vilka yrken skulle du vilja veta mer av eller någon person som du skulle vilja höra i den podcasten? ???????????????? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted March 28, 2020 Share Posted March 28, 2020 Självklart skulle jag vilja ha med manusförfattare. De är alldeles för underskattade i Sverige. Sen är frågan vilken som är din målgrupp. Filmintresserade som vill lära sig mer om vad som händer bakom kameran, eller för yrkesfolk? Som filmintresserad skulle jag vilja veta vilka yrkesgrupper som är inblandade och vad som gör, från runner till producent. Som yrkesmänniska vet jag vilka som jobbar på en filmproduktion och vill snarare få tips och idéer som jag själv kan använda inom min yrkeskategori. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts