Lushiivision Postad 10 juli 2018 Postad 10 juli 2018 Jag tänkte dela med mig utav min vfx och green screen showreel där ni kan se en del utav mina senaste arbeten: Hoppas det uppskattas 0 Citera
MaSaz9023 Postad 23 juli 2018 Postad 23 juli 2018 Snyggt! Stilen och miljön är ju dock väldigt förlåtande integrationsmässigt. Men även om så är fallet så ser jag inget som ser jättetokigt ut. Det funkar helt klart! 0 Citera
Lushiivision Postad 26 juli 2018 Författare Postad 26 juli 2018 Snyggt! Stilen och miljön är ju dock väldigt förlåtande integrationsmässigt. Men även om så är fallet så ser jag inget som ser jättetokigt ut. Det funkar helt klart! Tack ???? Vad menar du med att miljöerna är förlåtande integrationsmässigt? 0 Citera
Lushiivision Postad 26 juli 2018 Författare Postad 26 juli 2018 Det blev 4 frågetecken istället för en smile-gubbe.. Så nu ser det ut som ett argt meddelande, men det är det inte haha.. Och det går inte att redigera meddelandet via mobilen 0 Citera
MaSaz9023 Postad 28 juli 2018 Postad 28 juli 2018 Jag menar att temat är väldigt kreativt istället för realistiskt. :) Råder ju inga tvivel om att det är vfx, det är ju mycket svårare att integrera element i en miljö där det inte ska synas att det är vfx. Men trots det så såg det bra ut tycker jag! 0 Citera
Lushiivision Postad 3 augusti 2018 Författare Postad 3 augusti 2018 Jag menar att temat är väldigt kreativt istället för realistiskt. :) Råder ju inga tvivel om att det är vfx, det är ju mycket svårare att integrera element i en miljö där det inte ska synas att det är vfx. Men trots det så såg det bra ut tycker jag! Ahaa, jamen då förstår jag :) Tack! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.