Zenon Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 Jag skulle behöva få ut, egen gjorda dvds, kapitel, som text, finns de nå program man kan öppna dvds med så man kan kopiera kapitel i text? 0 Quote
ghijohansson Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 Var snäll förklara exaktare vad du menar. Söker du möjlighet att kopiera den svenska undertexten till utländska filmer? Eller vill du kopiera menyer? Eller vad? 0 Quote
Zenon Posted February 3, 2018 Author Posted February 3, 2018 Nej, jag snackar om dvd menyn, där episoderna / kapitlen står. Typ. 1: Jakob går på stan 2: Pippi springer runt. Osv Att få ut det som text i ett dokument. FÖr jag ska lösgöra alla episoder från dvd, och skriva ut rätt namn på dom. 0 Quote
Zenon Posted February 7, 2018 Author Posted February 7, 2018 Otroligt dålig respons, ett forum som handlar om detta, och man får mer hjälp på ett spel forum jag postat på..... 0 Quote
Peus Posted February 7, 2018 Posted February 7, 2018 Jo detta forum är rätt avsomnat, det är kanske fem personer som postar här regelbundet. För övrigt är det du efterfrågar en väldigt specifik fråga om reversed engineering av DVD authoring typ, inte konstigt att du får bättre svar på datorrelaterade forum iom att detta är långt mycket närmare rippning och kopiering av DVDer än något någon som skapar film jobbar med. För övrigt har du ställt frågan under videoredigering, vilket har extra lite med detta att göra. Hur som helst så är mitt råd helt enkelt att leta annorstädes, där man exempelvis diskuterar att kopierar DVDer, lycka till! 0 Quote
Recommended Posts