Erdoganne Posted October 15, 2017 Share Posted October 15, 2017 Hej! Jag älskar att skriva manus! Jag skulle kunna skriva ett kortfilmsmaus, så du du för stå för handlingen. Jag har en oändlig fantasi, och tycker inget är tråkigt. Så här av dig om det låter intressant! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Tillät mig föreslå en komplettering till ditt erbjudande. Nämligen att du även kontaktar närmaste föreningsdrivna lokal-TV-station eller annan filmskaparförening i din närhet. Att du personligen träffar dem som ska spela in gör det nämligen lättare att skriva manus. Dessutom kan det bli lättare för dig att få till stånd samarbete om du berättar lite om dig själv. Hur mycket du har filmat, om du exempelvis har erfarenhet av teater eller musikskapande. Och var i landet du bor. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts